Winkelmand
Gratis verzending vanaf €50,-.
Gratis verzending vanaf €50,-.

Retourneren

BEDENKTIJD/ZICHTTERMIJN

U heeft een wettelijke zichttermijn van veertien werkdagen, ingaande de dag na ontvangst van uw bestelling. Tijdens de zichttermijn heeft u een herroepingsrecht, waarbij u de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting de ontvangen artikelen te retourneren, dit geldt ook voor artikelen die zijn afgeprijsd.

U dient tijdens de zichttermijn zorgvuldig om te gaan met de ontvangen artikelen en slechts in die mate te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u de artikelen wenst te behouden.

RETOURNEREN

Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, kunt u het bestelde artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele verpakking aan ons retourneren. U kunt het artikel zonder opgave van reden retourneren. Er zijn twee mogelijkheden om een product te retourneren:

 

Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.

 

Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour. Het pakket dient u naar PostNL te brengen. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.

 

Onderstaand het retouradres:

Hofland Motoren

Databankweg 4B

3821AL Amersfoort

TERUGBETALING

Wij zullen het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen na ontvangst van het retourpakket aan u terugbetalen op de rekening waarmee u heeft betaald. De retourkosten van € 6,95 zijn voor de klant.

KLACHTENPROCEDURE

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het misschien gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij adviseren u om contact met ons op te nemen.

Indien u een klacht heeft over een artikel dat u via onze website gekocht heeft, dient u hiervan een digitale foto te maken en deze op te sturen naar info@hoflandmotoren.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover contacteren. Mochten wij er op deze manier niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel (kosteloos) naar ons op te sturen. Zodra wij de klacht binnenkrijgen zullen wij zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.

Onze website maakt gebruik van cookies om de beste gebruikerservaring te bieden. Door gebruik te maken van onze website ga je akkoord met de standaard instellingen. Bekijk hier ons privacybeleid.