CFMOTO 675NK
Omschrijving CFMOTO 675NK
De CFMOTO 675NK zet een nieuwe standaard in het naked-segment. Met een 675cc driecilinder DOHC-motor, 90 pk vermogen en een Quick Shifter, biedt deze motor brute kracht en soepele acceleratie. Het lichtgewicht stalen perimeterframe en de verstelbare KYB-vering zorgen voor optimale wendbaarheid en rijcomfort.
Uitgerust met een TFT-display, tractiecontrole, ABS en Bluetooth-connectiviteit, combineert de 675NK technologie met agressief design. Met een zithoogte van 810 mm en een drooggewicht van 175 kg is hij perfect uitgebalanceerd voor zowel stadsverkeer als sportieve ritten.
CFMOTO 675 NK zwart
Op EICMA breekt CFMOTO door in het naked segment met de nieuwe 675NK. Het agressieve ontwerp, ontworpen door het Modena40 studio, onthult de 675cc DOHC driecilinder motor. Deze motor levert 90 pk en 70 Nm koppel. De versnellingsbak heeft zes versnellingen met Quick Shifter en een slipkoppeling.
Het perimeterframe van hoogwaardig staal is gecombineerd met een lichtgewicht aluminium swingarm, afgeleid van de sportievere variant. De 675NK zwart behoudt een wielbasis van 1400 mm, maar heeft specifieke chassisdimensies, met een hoofdhoek van 26,5° en een trail van 94 mm. De KYB-vering is zowel voor- als achteraan verstelbaar.
Het remsysteem van J. Juan bestaat uit een paar radiaal gemonteerde vierzuiger remklauwen op 300 mm voorremschijven, terwijl de achterzijde is uitgerust met een 220 mm remschijf met een enkele zuigerklauw. De zithoogte is 810 mm, wat de naked bike wendbaar maakt met een drooggewicht van 175 kg.
Nieuwe driecilinder
Het instrumentenpaneel heeft een TFT-kleurendisplay en tractiecontrole en ABS zijn standaard. De verlichting is volledig LED met een kenmerkende lichtsignatuur. Ten slotte zijn er connectiviteitsopties zoals Bluetooth en Wi-Fi, samen met de CFMOTO Ride App.
De nieuwe CFMOTO 675NK nakedbike werd onthuld op EICMA en is, zoals verwacht, gebaseerd op het driecilinderplatform van de 675SR-R. Deze variant is bedoeld om ervaren motorrijders aan te spreken die de voorkeur geven aan een nakedbike-design in plaats van de volledig gestroomlijnde 675SR-R sportmotor.
De 675NK wordt aangedreven door de door CFMOTO nieuw ontwikkelde driecilinder DOHC motor, die 66 kW (88 pk) levert bij 11.000 tpm en 68 Nm koppel bij 8250 tpm. De 650NK accelereert van 0-100 km/u in 3,9 seconden.
Specificaties
Motortype: Inline 3-cilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC
Cilinderinhoud: 675 cc
Maximaal vermogen: 66 kW bij 11.000 t/min
Maximaal koppel: 68 Nm bij 8250 t/min
Boor x slag (mm): 72 mm x 55,2 mm
Compressieverhouding: 11,5:1
Koeling: vloeistofgekoeld
Brandstofsysteem: Bosch EFI
Zithoogte (mm): 810 mm
Afmetingen (mm): 2020 mm x 849 mm x 1155 mm
Wielbasis (mm): 1400 mm
Grondspeling (mm): -
Minimale draaicirkel (m): -
Maximale belasting (kg): -
Brandstoftankinhoud (L): 15 L
Gewicht (kg): 189 kg
Garantie: 2+3 jaar
Kleuren: Glacier White, Tundra Grey
Voorvering: 41 mm USD, volledig verstelbaar, KYB
Achtervering: Monoshock, verstelbare veervoorspanning & rebound, KYB
Remsysteem: 300 mm dubbele schijven, vierzuiger radiale remklauw, J.Juan / 240 mm enkele schijf, enkelzuiger glijdende remklauw, J. Juan
ABS: ABS / TCS
Voorvelg: Aluminium gegoten R17
Achtervelg: Aluminium gegoten R17
Banden: 120/70 R17 CST S3N / 180/55 R17 CST S3N
VEELGESTELDE VRAGEN (FAQ)
- Wat zijn de service-intervallen van mijn nieuwe motor?
De eerste servicebeurt moet worden uitgevoerd net voordat de 1000 km is bereikt. Wij raden aan dit tussen 900 km en 1000 km te doen. Daarna moet de motor elke 6000 km of elke 6 maanden, afhankelijk van wat het eerst voorkomt, een onderhoudsbeurt krijgen bij de dealer. - Moet ik mijn motor laten onderhouden bij een erkende dealer om de garantie te behouden?
Ja, je motor moet worden onderhouden bij een erkende dealer en de servicebeurt wordt automatisch online geregistreerd. - Blijft de fabrieksgarantie geldig als ik een aftermarket-uitlaat monteer?
Ja, een aftermarket-uitlaat heeft geen invloed op de garantie, maar moet wel door de dealer worden gemonteerd. - Heeft mijn motor tubeless banden en wat zijn de voordelen van tubeless banden?
Ja, dit model is voorzien van tubeless banden. Tubeless banden kunnen op afgelegen plekken worden gerepareerd zonder dat het wiel hoeft te worden verwijderd. Je kunt eenvoudig een reparatieset gebruiken om het lek te dichten en de band opnieuw op te pompen met een kleine compressor. Tubebanden zijn moeilijker te repareren langs de weg. - Moet ik de motor inrijden of wordt dit al in de fabriek gedaan?
Er zijn veel artikelen online over hoe motoren al in de fabriek worden ingereden. Toch adviseren wij onze klanten om de motor de eerste 1000 km zelf goed in te rijden. Dit doe je door rustig te rijden en het toerental niet boven 1000 toeren onder de rode lijn van de toerenteller te laten komen (bij een rode lijn op 9000 RPM niet boven de 8000 RPM rijden). Wissel daarnaast het toerental af en rij niet urenlang op een constant toerental op de snelweg, omdat dit later tot een minder krachtige motor kan leiden. - Is het belangrijk om de motor op te warmen of kan ik direct wegrijden, zoals bij een auto?
Wij raden sterk aan om de motor voor elke rit even op te warmen. De metalen onderdelen van de motor zijn direct blootgesteld aan de elementen en zetten uit of krimpen door warmte en kou. Laat de motor enkele minuten draaien, bijvoorbeeld terwijl je je jas, helm en handschoenen aantrekt. Dit is een goede gewoonte en helpt om je motor in de best mogelijke conditie te houden. - Hoe vaak moet ik mijn ketting smeren en wat is de beste methode?
We raden aan om de ketting ongeveer elke 400 km te smeren, wat neerkomt op ongeveer elke tweede tankbeurt. Automatische kettingsmeersystemen raden we af, omdat we slechte resultaten hebben gezien. De ketting moet ongeveer 30 mm speling hebben. Dit kun je controleren door de ketting met je voet omhoog te tillen vanaf de onderkant. Controleer de kettingspanning als je de ketting hoort slaan tijdens het rijden of als de speling meer dan 30 mm lijkt te zijn. Raadpleeg de handleiding van je motor voor specifieke instructies over de kettingspanning. Let goed op dit onderdeel, want een losse ketting kan breken en ernstige motorschade veroorzaken. - Wat is het brandstofverbruik van mijn motor?
Dit model heeft een brandstoftank van 15 liter en heeft een gemiddeld verbruik van 5,2 liter per 100 km. - Welke kleurmogelijkheden zijn beschikbaar?
De beschikbare kleuren zijn momenteel Glacier White en Tundra Grey. - OFFICIËLE VIDEO
Bekijk hier de video
Specificaties CFMOTO 675NK


